#1. Drabble

         Nie mam zbyt wiele czasu na pisanie, a skoro obiecałam sobie, że założę bloga na początku tego tygodnia, to musiałam też coś stworzyć. Dlatego też mojego bloga z miniaturkami zaczynam od drabble. Przysięgam, że kiedyś nauczę się pisać te teksty we właściwy sposób, z należytym kunsztem i tak dalej. Tymczasem zapraszam do czytania ;-).




Siedział przy stole, rozpamiętując ich pierwszą prawdziwą rozmowę. 
Tak wiele wydarzyło się od tamtego czasu. 
Tyle razy powtarzał jej już, że ją kocha. Tyle razy chciał przyklęknąć i spytać, czy za niego wyjdzie. 
Obracał w dłoni małą zieloną karteczkę, na której zapisanych było kilka pożegnalnych słów.
Może jednak powinien był oświadczyć się jej już dawno temu? 
Mógł wykorzystać moment, kiedy jedli obiad u jej rodziców, ale wtedy wciąż był niezdecydowany.
Idiota.
A co, jeżeli ona nie wróci? 
Jeżeli jego niepewność odebrała mu Hermionę na zawsze?
Po raz kolejny zerknął na liścik. 
"Wyszłam po zakupy. Nie chciałam cię budzić.
Kocham cię." 

7 komentarzy:

  1. Tym krótkim tekstem rozłożyłaś mnie na łopatki;D Ciągle się śmieje;p Wiesz jak poprawić człowiekowi humor;)
    Krótko, zwięźle i na temat - jednym słowem strzał w dziesiątkę!
    Czekam na więcej takich cudeniek;*
    Ściskam!
    V;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne Drable - ja nigdy nie opanowałam tego ale może spróbuje.
    Miniaturka fajna. Czekam nn.
    Pozdrawiam,
    HH

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :D Takiego Drabble jeszcze nie czytałam. Jest fajne i zabawne. Czekam na następną notkę.
    Pozdrawiam,
    Coffie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne drabble.
    Miałaś niesamowity pomysł.
    Pozdrawiam
    Hermione Granger

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł :) Czekam na miniaturkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drabble smutne, ale piękne.
    Cieszę się, że założyłaś bloga z miniaturkami.:)
    Pozdrawiam,
    la_tua_cantante_

    OdpowiedzUsuń
  7. To Drabble jest fenomenalny ♥ Chyba tylko tyle mogę powiedzieć :)
    http://dramiona-la-fin-de-la-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń