#3. Drabble 2.

       Drabble na znak, że żyję. 
Wesołych świąt, moje kochane :)



"Nieważne, co wydarzyło się między nami dziś rano.
Ten pocałunek nic nie znaczył."
 
"Zapomnij o tym, dobrze?"

"Jeżeli myślisz, że będę to rozpamiętywać, to się grubo mylisz."

"Mam nadzieję, że brak odpowiedzi z Twojej strony oznacza,
że się ze mną zgadzasz."

"Cholera, nienawidzę cię tak bardzo."

"Jesteś podłą świnią, Malfoy."

"Czy mogę chociaż wiedzieć dlaczego?" 

"Opowiem wszystkim, że nie umiesz całować."



"Wybacz, że Ci nie odpisywałem. Czekałem na odpowiedź od matki. 
Zgodziła się zaakceptować mój związek z mugolaczką pod warunkiem, że Cię kocham."

"Zapomniałbym. 
Ten pocałunek znaczył wszystko." 

"I jeszcze jedno.
Świetnie całuję, wiesz o tym tak dobrze jak ja."

6 komentarzy:

  1. Cudowne drabble.
    Czekam na Twoje kolejne dzieło.
    Pozdrawiam
    Hermione Granger

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz! Co tak krótko?;p
    Cud, miód i ognista whisky;)
    Serio, te krótkie drabble są fenomenalne. A szantaż Hermiony- do tej pory się z tego śmieje;D
    Ściskam i również życzę Ci Wesołych Świąt kochana;*
    Villemo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe! Czekam na kolejne lub miniaturkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne <3 Tobie też Wesołych Świąt :D
    Pozdrawiam,
    Coffie

    OdpowiedzUsuń
  5. To Drabble jest naprawdę urocze ♥
    http://dramiona-la-fin-de-la-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna muzyka + cudowne, lekkie i przyjemne drabble = uśmiechnięta buzia! Dziękuję.

    Promise
    pragnienia-naszego-serca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń